sobota, 28 września 2013

Rok za nami


Właśnie mija rok od założenia przeze mnie tego bloga i mojego początku z pisaniem twincestów.
Nie mam pojęcia kiedy to zleciało... ale niestety dobre czasy odeszły razem z moją weną która krótko mówiąc się wypaliła ;/ Przyczyniło się do tego wiele rzeczy, a w szczególności jedna o której nawet nie powinnam tutaj pisać... mogę tylko was ostrzec, że zawsze trzeba trzymać dystans do spraw które nie mają prawa powodzenia.
Nie wiem czy jeszcze ktokolwiek tu zagląda... Jedyne co mogę powiedzieć to to, że próbuje i być może któregoś pięknego dnia pojawi się tutaj kolejny rozdział, oby.

Trzymajcie się :-)

3 komentarze:

  1. czekam na ten rozdział<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja rowniez! Jako nowa czytelniczka, ktora pochlonela, doslownie, wszystkie czesci w pare godzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ten rok bardzo przywiązałam się do tego bloga :) Bardzo go polubiłam i wiążę z nim wiele cudownych wspomnień <3 Genialnie piszesz i mam nadzieję, że nie skończysz z pisaniem, bo bardzo lubię Twoje opowiadania. Przerwa każdemu się należy :D Wiem coś o tym, dlatego życzę Ci wszystkiego dobrego i szybkiego powrotu do nas! :)

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń